محل لوگو

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست


کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

سمینار آرزوی تو دستور توست

دوبله فارسی و کامل با بیانی زیبا و دلنشین

در این سمینار با قوانین محکم کائنات یعنی قانون ارتعاش و جذب آشنا میشوید و اصولی کلیدی و مهم را می آموزید که با بکار بستن آنها به هرآنچه که آرزویش را دارید ، فرقی نمیکند مادی باشد یا معنوی ، از کسب و کار ، ثروت ، سلامتی ، تحصیل ، روابط دوستانه و عاشقانه ، شادی ، آرامش و.... هر چه که مورد نظرتان باشد طبق سنتها و قوانین آفرینش براحتی به آن دست می یابید

این سمینارتوسط کوین ترودو که از گروه مخفی برادرهود به میل خود خارج شد تا اسرار ثروتمندان را ب دیگران بیاموزد برگزار شد.

گروه های مخفی برادرهود اسکالم بونز و فراماسونری گروه هایی بودند که توسط قشر ثروتمند اداره میشدند و اسرار ثروتمند شدن خود را با یکدیگر به اشتراک میگذاشتند و از  خارج شدن این مطالب به بیرون گروه اجتناب میکردند تا راز موفقیت فقط در بین خود و خانواده هایشان باقی بماند و عموم مردم از آن محروم باشند اما کوین ترودو و تعدادی دیگر از اعضای گروه تصمیم گرفتند این راز را با کسانیکه تمایل به دانستن و یادگیری آن دارند به اشتراک بگذارند.

امیدوارم با  شنیدن این سمینار و انجام دستورالعملهای آن که بصورت فایلهای صوتی در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد به موفقیت مطلوب و مورد نظر خود برسید .

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 316

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما